توضیحات وزیر دفاع درباره اعدام جاسوس سازمان سیا

بابت این اقدام ممنون سازمان قضایی نیرو‌های مسلح هستیم امیر سرتیپ «امیر حاتمی» درباره اعدام یکی از نیرو‌های قراردادی این وزارت خانه به اتهام جاسوسی گفت: این فرد از سال ۸۹ از وزارت دفاع جدا شده بود؛ در دوره بازنشستگی به سراغ وی آمده و متاسفانه این فرد را وادار به خیانت کرده بودند.

وی افزود: بار‌ها تاکید کرده‌ایم سزای افرادی که خیانت کنند همین رفتاری است که سازمان قضایی با این جاسوس انجام داد و بابت این اقدام ممنون سازمان قضایی نیرو‌های مسلح هستیم.

امیر حاتمی تصریح کرد: این اتفاق در داخل وزارت دفاع رخ نداده است و با اینکه بیرون از دستگاه در حال انجام بود، پس از دو سال روشن شد و این اقدام نشان می‌دهد که یک سپر امنیتی بسیار خوبی وجود دارد و حتی لایه‌های بیرون را مراقبت می‌کند.

انتهای پیام/


[ شنبه 3 تير 1398 ] [ 1:23 ] [ یاشار ]
[ ]

عوامل حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز در انتظار اعدام

عوامل حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز در انتظار اعدام فرهاد افشار نیا رئیسدادگستری استان خوزستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه  با خبر صدور قرار مجرومیت و کیفرخواست پرونده حادثه تروریستی اهواز گفت: ۵ نفر از عوامل حادثه تروریستی توسط نیروهای مسلح به هلاکت رسیدند و بخشی که مربوط به قصور مامورانی نظامی و انتظامی بود توسط سازمان قضائی نیروهای مسلح بررسی شد.


[ شنبه 3 تير 1398 ] [ 1:17 ] [ یاشار ]
[ ]

ناگفته‌های تکان‌دهنده ۲ مقام امنیتی از جنایات منافقین

در روز‌های ۶ و ۷ تیر نیز عوامل سازمان مجاهدین خلق(منافقین) اقدام به انفجار بمب در مسجد ابوذر و دفتر حزب جمهوری اسلامی کردند. در ماجرای انفجار بمب در مسجد ابوذر، آیت‌الله خامنه‌ای امام جمعه موقت تهران و نماینده امام در شورای عالی دفاع به‌شدت مجروح شد و در ماجرای انفجار بمب در دفتر حزب جمهوری اسلامی آیت الله بهشتی رئیس دیوان عالی کشور و بیش از ۷۰ وزیر و نماینده مجلس به شهادت رسیدند.

ناگفته‌های تکان دهنده ۲ مقام امنیتی از جنایات منافقین/ از زنده‌به‌گورکردن تا اداره خانه‌های تیمی

 


[ شنبه 3 تير 1398 ] [ 1:16 ] [ یاشار ]
[ ]

بهره گیری از روش های نوین آموزش در ارتش ضرورت دارد

جهانگیری به زنجان سفر می‌کند امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در این دیدار با اشاره به اهمیت توجه مربیان و اساتید یکان‌های آموزشی ارتش به ارتقای سطح دانش و مهارت‌های دفاعی مورد نیاز نیرو‌های مسلح، گفت:

بهره گیری از روش‌های نوین آموزشی همگام با پیشرفت علم و فناوری، مطالعه و بروز کردن دانش، مهارت در تدریس و ارائه مناسب آموزش‌ها به دانشجویان از جمله نکات مهمی است که باید مورد توجه فرماندهان و اساتید یکان‌ها و مراکز آموزشی قرار گیرد.


[ شنبه 28 خرداد 1398 ] [ 1:12 ] [ یاشار ]
[ ]

کاریکاتور/ ترامپ شایسته مبادله هیچ پیامی نیست

نخست وزیر ژاپن در ابتدای دیدار با رهبر انقلاب خطاب به مقام معظم رهبری گفته است: من قصد دارم پیام رئیس جمهور آمریکا را به جنابعالی برسانم و رهبر انقلاب نیز خطاب به نخست وزیر ژاپن می‌گویند: من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمیدانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد.

کاریکاتور/ ترامپ شایسته مبادله هیچ پیامی نیست


[ شنبه 27 خرداد 1398 ] [ 1:11 ] [ یاشار ]
[ ]

بالندگی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای

نظام جمهوری اسلامی با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای به بالندگی و اقتدار رسیده است ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، قیام خونین ۱۵خرداد و سی امین سال رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کرد: امروز در حالی سی‌امین سال ارتحال آن ابرمرد تاریخ معاصر را گرامی می‌داریم که در سایه هدایت‌ها و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز هویت اسلامی و مردمی انقلاب، حفظ و تحکیم شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی به بالندگی و اقتدار در منطقه و جهان رسیده است.


[ شنبه 13 خرداد 1398 ] [ 1:10 ] [ یاشار ]
[ ]

نیروی زمینی قوت قلب مردم است

نیروی زمینی قوت قلب مردم است امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در جریان بازدید از دانشکده مدیریت دانشگاه افسری امام علی (ع) در جمع دانشجویان، اظهار کرد: نظام آفرینش به وسیله علوم اداره می‌شود و در نظام امروز علوم مدیریتی جایگاه ویژه‌ای دارد؛ یکی از مهمترین علم‌ها علم مدیریت است که علت رشد جامعه است.
وی با اشاره به اینکه ریشه علم مدیریت در سوره مومنون در آیه «فتبارک الله احسن الخالقین» بیان شده است، بیان کرد: شأن و جایگاه دانشگاه افسری بسیار بالا و دارای اهمیت است و اگر همه دانشکده‌ها به طور متوازن جلو بروند، خروجی آن افسرانی هستند که برای ارتش افتخارآفرین خواهند بود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: تمام علوم از دانشگاه‌های نظامی در دانشگاه‌های غیر نظامی سرریز شدند و این خود نشانگر توان این دانشگاه‌هاست.
امیر حیدری بیان کرد: ارتش و نیروی زمینی نزد مردم و رهبری روز به روز جایگاه بهتری پیدا می‌کنند و بحمدالله خداوند بزرگ به نیروی زمینی توانی بخشید تا قوت قلبی برای جامعه باشیم.


[ شنبه 8 خرداد 1398 ] [ 1:6 ] [ یاشار ]
[ ]

لزوم حفظ آمادگی بیشتر نیروی دریایی راهبردی ارتش

فرمانده نیروی دریایی گفت: حفظ آمادگی بیش از پیش نیروی دریایی راهبردی ارتش و نمایش قدرت جمهوری اسلامی باید در دریا و در برابر گسترش دشمنان به نمایش گذاشته شود.لزوم حفظ آمادگی بیشتر نیروی دریایی راهبردی ارتش

 امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در محفل انس با قرآن کریم در ناوگان شمال که در شهر انزلی برگزار شد گفت: با نگاهی به فضای پیچیده امنیتی امروز می‌بینیم در روز‌هایی که دشمن با تمامی ابزار‌های مادی خود در اطراف مرز‌های جمهوری اسلامی صف کشیده، رهبر معظم انقلاب با قاطعیت می‌فرمایند جنگ نمی‌شود.

وی افزود: این امر بیانگر اشراف رهبری به میزان بازدارندگی جمهوری اسلامی در برابر دشمنان است که در پیشانی این بازدارندگی، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی قرار گرفته‌اند.


[ شنبه 3 خرداد 1398 ] [ 1:4 ] [ یاشار ]
[ ]

برگزاری همایش مردمی «فاتحان نور» با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح

امیر سرتیپ دوم عباس سلیمی، دبیر همایش مردمی «فاتحان نور» با اعلام خبر فوق گفت: این همایش با هدف تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و حماسه آفرینان فتح خرمشهر در عملیات بزرگ بیت المقدس، از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه، یکم خرداد ماه در مصلای حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرری برگزار خواهد شد.
امیر سلیمی در ادامه افزود: در این همایش که تجلی وحدت و اقتدار نیرو‌های مسلح می‌باشد، فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیرو‌های مسلح حضور خواهند یافت و در خصوص ابعاد مختلف عملیات بزرگ بیت المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

 

برگزاری همایش مردمی «فاتحان نور» با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح


دبیر همایش مردمی «فاتحان نور» همچنین گفت: در این همایش اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله مناجات امیرالمومنین (ع)، مداحی و شعرخوانی حماسی، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله خانواده‌های شهیدان صیاد شیرازی، بابایی، کاظمی، جهان آرا، باقری و آبشناسان و پخش کلیپ اعلام رمز عملیات بیت المقدس پیش بینی شده است.


[ شنبه 30 ارديبهشت 1398 ] [ 1:59 ] [ یاشار ]
[ ]

ضرورت حفظ و ارتقای هوشیاری و آمادگی یگان‌های ارتش

حفظ و ارتقای هوشیاری و آمادگی یگان‌های ارتش ضرورت دارد فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در قرارگاه راهبردی ذوالفقار با حضور فرماندهان نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی بر ضرورت حفظ و ارتقای هوشیاری و آمادگی روحی و رزمی فرماندهان در تمام سطوح راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی تاکید کرد.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی پس از ارائه گزارش فرماندهان از وضعیت و آمادگی نیرو‌های ارتش مستقر در مناطق مختلف افزود: امروز بحمدلله تمام یگان‌های ارتش از آمادگی کامل روحی و رزمی برخوردارند و چنانچه دشمن مرتکب خطای محاسباتی و راهبردی شود پاسخ پشیمان کننده‌ای دریافت خواهد کرد.


[ شنبه 27 ارديبهشت 1398 ] [ 1:59 ] [ یاشار ]
[ ]

تحریم‌های دشمنان عزم ما را در تولید تجهیزات دفاعی مستحکم‌تر کرد

تحریم‌های دشمنان عزم ما را در تولید تجهیزات دفاعی مستحکم‌تر کرد به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش در حاشیه بازدید از طرح‌های موشکی و راداری در حال ساخت در جهاد خودکفایی این قرارگاه ضمن ابراز خرسندی و رضایت از اقدامات انجام شده در خصوص ساخت سیستم‌های راداری و موشکی در حال ساخت، اظهارداشت: به مدد تلاش و پشتکار متخصصین داخلی قادر هستیم نه تنها تمامی نیاز‌های تجهیزاتی خود را برطرف کنیم.

وی عنوان کرد: یکی از نکاتی که عزم ما را در تولید و بومی سازی تجهیزات دفاعی مستحکم‌تر کرد، بدعهدی و تحریم‌های ظالمانه کشور‌های غربی بود؛ آنان ناخواسته با این اقدام خدمت بزرگی به کشور بویژه نیرو‌های مسلح ایران کردند.


[ شنبه 27 ارديبهشت 1398 ] [ 1:58 ] [ یاشار ]
[ ]

اهدای اعضای بدن یک ارتشی بابلسری به بیماران نیازمند

روابط عمومی پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر اعلام کرد: کارمند خانعلی احمدی اتویی از بهداشت و درمان پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر روز شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در پی سقوط از ساختمانی به بیمارستان رازی قائمشهر انتقال و بستری شد.اهدای اعضای بدن یک ارتشی بابلسری به بیماران نیازمند

مصدوم با نظر کادر پزشکی مورد عمل جراحی قرار گرفت، اما در نهایت روز یکشنبه ساعت ۱۱ به علت مرگ مغزی دار فانی را وداع گفت و با رضایت خانواده این ارتشی غیور، پیکرش جهت اهدا عضو به بیماران نیازمند به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران اعزام شد، تا با اعضای او بتواند نجات‌بخش زندگی بیماران نیازمند به اهدای عضو باشد.

لازم به ذکر است؛ مرحوم احمدی ۵۱ سال سن و دارای ۳ پسر بود او امروز در بین ما نیست، اما قلب تپنده‌اش در بدن انسان دیگری خواهد تپید.


[ شنبه 25 ارديبهشت 1398 ] [ 1:57 ] [ یاشار ]
[ ]

مذاکره با دولت کنونی آمریکا سم مضاعف است

دیدار مسئولان نظام با رهبر انقلاب در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام، جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، عصر امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه)، در این دیدار در تبیین علل مذاکره نکردن با آمریکا فرمودند: جنگی به وقوع نمی ‌پیوندد و گزینه قطعی ملت ایران مقاومت است.


[ شنبه 24 ارديبهشت 1398 ] [ 1:56 ] [ یاشار ]
[ ]

چرا «ذخیره سازی کیک زرد» و «آب سنگین» برای طرف‌های برجامی هشدار تلقی می‌شود؟

رئیس جمهور در سالروز خروج آمریکا از برجام «کاهش‌های جزیی و کلی در تعهدات ایران در برجام» را رسما اعلام کرد و بدین ترتیب از ذخیره آب سنگین و کیک زرد خبر داد.

کاهش جزئی و کلی برخی تعهدات ایران و آغاز بخشی از فعالیت‌های هسته‌ای که انجام آن در چارچوب برجام متوقف شده بود٬ اولین گام جدی  ایران در واکنش به خروج آمریکا از توافق هسته ای و همچنین بدعهدی کشور‌های اروپایی در اجرای تعهداتشان است.


[ شنبه 20 ارديبهشت 1398 ] [ 1:55 ] [ یاشار ]
[ ]

نیروی هوایی از مجهزترین نیرو‌ها در ساخت سازه‌ها است

نیروی هوایی از مجهزترین نیرو‌ها در ساخت سازه‌ها استبه نقل از روابط عمومی نهاجا، مراسم افتتاح مسجد جعفر طیار (ع) پایگاه شهید بابایی اصفهان و سالن بریفینگ فرماندهی این پایگاه با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و جمعی از فرماندهان و مسئولین این نیرو برگزار شد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم امیر نصیرزاده از سایر پروژه‌های در دست در احداث این پایگاه بازدید و دستورات لازم را دراین خصوص صادر کرد.


[ شنبه 15 ارديبهشت 1398 ] [ 1:49 ] [ یاشار ]
[ ]

ایران آماده ارائه آموزش و همکاری عملیاتی با پدافند هوایی عراق است

ایران آماده ارائه آموزش و همکاری عملیاتی با پدافند هوایی عراق استامیر علیرضا صباحی فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش در دیدار با سپهبد جبار عبید کاظم حسن الدراجی فرمانده پدافند هوایی عراق با تاکید بر اینکه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران و پدافند هوایی عراق می‌توانند در راستای تامین امنیت هوایی دو کشور تعامل و همکاری‌های بسیار خوبی داشته باشند، گفت: توسعه روابط نظامی با کشورهای دوست و همسایه و همچنین امنیت این کشورها از راهبردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: توسعه ترانزیت و ترافیک هوایی مشترک با نگاه تامین امنیت دو کشور برای ما بسیار مهم است و ما آمادگی داریم برای آموزش نیروی متخصص و همکاری‌های فنی و عملیاتی تخصص‌های پدافند هوایی با کشور عراق همکاری کنیم که قطعا این همکاری موجب افزایش امنیت هر دو کشور خواهد شد.


[ شنبه 14 ارديبهشت 1398 ] [ 1:53 ] [ یاشار ]
[ ]

در مقابل آرایش جنگی، ملت هم باید آرایش مناسب بگیرد

امام خامنه‌ای: می‌خواهند با "2030" برای آمریکا سرباز درست کنند/در مقابل آرایش جنگی، ملت هم باید آرایش مناسب بگیرد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه روز معلم در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور با تجلیل از معلمان، به بیان تذکرات و توصیه‌های مهمی درباره مسائل مختلف آموزش و پرورش از جمله تکریم و معیشت معلمان پرداختند و با تأکید بر لزوم اجرای سند بسیار مهم تحول در آموزش و پرورش، گفتند: معلمان پرورش‌دهنده مهمترین سرمایه یک ملت یعنی سرمایه انسانی، پایه‌ریزان تمدن نوین، جهادگران میدان کارزار مبارزه با جهل و بی‌سوادی و سازندگان هویت و فرهنگ یک ملت هستند.


[ شنبه 12 ارديبهشت 1398 ] [ 1:51 ] [ یاشار ]
[ ]

نیرو‌های مسلح آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید هستند

نیروهای مسلح آمادگی پاسخگویی به هرگونه تهدیدی را دارندامیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین معرفی فرمانده جدید پایگاه شهید نوژه همدان با اشاره به نقش ارزنده این پایگاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن به ویژه در تربیت خلبانان جوان، گفت:

تجهیز نیرو‌های مسلح کشورمان به نیروی ایمان، تقوا و روحیه جهادی، مایه مصونیت در برابر فتنه‌ها و تهدیدهاست و امید به آینده شرط لازم برای حرکت پیشرونده کشور خواهد بود.


[ شنبه 10 ارديبهشت 1398 ] [ 1:51 ] [ یاشار ]
[ ]

ناوگروه صلح و دوستی نداجا به قزاقستان اعزام شد

ناخدا یکم عرشه و ستاد محمد مهدی احمدی فرمانده ناوگروه اعزامی نداجا به قزاقستان در حاشیه بدرقه این ناوگروه، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نهمین ناوگروه صلح و دوستی پیش از ظهر روز (دوشنبه) از ستاد فرماندهی ناوگان شمال منطقه چهارم دریایی امام رضا (علیه السلام) به کشور قزاقستان با هدف تحکیم صلح و دوستی و روابط بین الملل اعزام شد، خاطرنشان کرد:

این ماموریت برای نهمین بار توسط ناوگان شمال نداجا در کشور‌های حاشیه خزر صورت گرفته و برای دومین بار است که ناوگروه صلح و دوستی به کشور قزاقستان اعزام می‌شود و از اهمیت بالایی برای هر دو کشور برخوردار است.


[ شنبه 4 ارديبهشت 1398 ] [ 1:49 ] [ یاشار ]
[ ]

دشمنان از این عصبانیت بمیرند که سپاه و ارتش از هم جدا نخواهند شد

دشمنان از این عصبانیت بمیرند که سپاه و ارتش از هم جدا نخواهند شد به نقل از روابط عمومی ارتش، به‌مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی دیدار و گفتگو کرد.

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این دیدار ضمن تبریک میلاد باسعادت منجی عالم بشریت و همچنین تهنیت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:هدف از این دیدار تبریک به امیر موسوی و آحاد کارکنان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیز تحکیم وحدت میان ارتش و سپاه است.


[ شنبه 31 فروردين 1398 ] [ 1:41 ] [ یاشار ]
[ ]

جدیدترین پهپادهای نیروی هوایی ارتش به نمایش درآمد

جدیدترین پهپادهای نیروی هوایی ارتش به نمایش درآمد در جریان رژه  روز ارتش به مناسبت ۲۹ فروردین که در جوار حرم امام خمینی (ره) در تهران برگزار شد،  نیروی هوایی ارتش در کنار تجهیزات زرهی و صد زرهی خود پهپاد کمان ۱۲ را به نمایش گذاشت.

پهپاد رزمی «کمان ۱۲» با قابلیت حمل ۴ بمب ۵۰ پوندی سال گذشته در نمایشگاه «اقتدار ۴۰» نیرو‌های مسلح که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد به نمایش درآمد.

پهپاد کمان ۱۲ با شعاع عملیاتی یک هزار کیلومتر، قابلیت حمل محموله‌هایی با وزن ۱۰۰ کیلوگرم را دارد.

سرعت پهپاد کمان ۱۲، ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت و حداکثر سرعت پرواز در سطح آن ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است.


[ شنبه 30 فروردين 1398 ] [ 1:41 ] [ یاشار ]
[ ]

اگر خطری نظام را تهدید کند، پاسخ قاطع می‌دهیم

اگر خطری نظام را تهدید کند، پاسخ قاطع می‌دهیمامیر سرتیپ کیومرث‌ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رژه روز ارتش، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارتش با تاکید بر اینکه باید روی پای خود بایستد آماده است تا اگر خطری موجودیت نظام جمهوری اسلامی را تهدید کند، در مقام پاسخگویی قاطع براید.

وی افزود: به لطف خدا تا کنون هیچ خطری امنیت کشور ما را تهدید نمی کند، با این وجود نیروهای ارتش از جمله نیروی زمینی در نهایت آمادگی هستند.

فرمانده نزاجا تصریح کرد: در طول سال دستاوردهای جدید را معرفی می کنیم و امروز هم بخشی از این دستاوردها در معرض نمایش قرار گرفت و بخش دیگری نیز در روز های آینده رونمایی می شود.


[ شنبه 30 فروردين 1398 ] [ 1:40 ] [ یاشار ]
[ ]

صد‌و‌هشتادمین هفته‌نامه خط حزب‌الله 180 با عنوان «ارتش فدای ملت» منتشر شد.

عید نوروز امسال، اگر چه با مصیبت سیل و آب‌گرفتگی برای بخشی از هموطنان عزیزمان همراه بود اما یک عیدی به یادماندنی و فراموش‌نشدنی نیز از خادمان و سربازان خود گرفتند.

رهبر انقلاب در دیدار امروز (چهارشنبه ۲۸ فروردین) با فرماندهان ارتش، که به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد، با اشاره به این جلوه‌های حضور و خدمت به مردم، از زحمات کارکنان خدوم ارتش قدردانی کردند و این خدمات را گواهی بر صداقت ارتشیان در شعار چهل‌ساله گذشته‌شان خواندند: شعار «ارتش فدای ملت»

  خط حزب الله ۱۸۰| ارتش فدای ملت


[ شنبه 29 فروردين 1398 ] [ 1:39 ] [ یاشار ]
[ ]

جلوه‌هایی از شعار «ارتش فدای ملّت» را در مناطق سیل‌زده شاهد بودیم

جلوه‌هایی از شعار «ارتش فدای ملّت» را در مناطق سیل‌زده شاهد بودیم/ دست برادری دادن ارتش و سپاه، حرکتی زیبا پس از حرکت زشت آمریکایی‌ها بود حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر روز (چهارشنبه ۲۸ فروردین) در دیدار فرماندهان ارتش و نیروی زمینی، ارتشِ امروز را متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه خواندند و با تجلیل از حضور مؤثر و حیاتی ارتش و نیرو‌های مسلح در امدادرسانی به سیل‌زدگان، و همچنین با تأکید بر لزوم اتحاد روزافزون نیرو‌های مسلح و زیبا خواندن دست برادریِ ارتش و سپاه پس از اقدام زشت آمریکایی‌ها علیه سپاه، خاطرنشان کردند:

هر کاری که دشمن را عصبانی کند، خوب و درست است و در مقابل همگان باید از هر کاری که دشمن را جری و روحیه آن را تقویت کند، اجتناب کنند.


[ شنبه 29 فروردين 1398 ] [ 1:38 ] [ یاشار ]
[ ]

آمادگی یکان‌های ارتش برای امدادرسانی به استان‌های جنوبی، جنوب شرقی و شرقی کشور

آمادگی یکان‌های ارتش برای امدادرسانی به استان‌های جنوبی، جنوب شرقی و شرقی کشوربه نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم تقی خانی، سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر گفت: بالگرد‌های هوانیروز و هوادریا، مرکز آموزش ۰۵ کرمان به همراه تیپ‌های نیروی زمینی ارتش و همچنین یکان‌های پدافندی، هوایی و دریایی مستقر در استان‌های جنوبی، جنوب شرقی و شرقی با استفاده از تجهیزات لازم در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی به آمادگی یکان‌های ارتش از مدت‌ها قبل در پی پیش بینی وقوع سیل و آب گرفتگی در مناطق جنوب و جنوب شرق اشاره کرد و ادامه داد: یکان‌های بلیات ارتش هم‌اکنون در حال امدادرسانی هستند و به غیر از برخی کمک‌های ابتدایی، فعلاً نیازی به حضور گسترده ارتش در مناطق یاد شده نبوده، اما در صورت ضرورت در اسرع وقت و با تمام توان همچون روز‌های قبل در خدمت مردم عزیز خواهیم بود.


[ شنبه 26 فروردين 1398 ] [ 1:37 ] [ یاشار ]
[ ]

اعزام ۶۵ پزشک وظیفه داوطلب به مناطق سیل زده

اعزام ۶۵ پزشک وظیفه داوطلب به مناطق سیل زده به نقل از روابط عمومی ارتش، به منظور امداد رسانی بیشتر در حوزه پزشکی و سلامت هموطنان سیل زده استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان تعداد ۶۵ تفر از پزشکان وظیفه در حال آموزش مرکز آموزش شهدای وظیفه ۰۱ نزاجا به صورت داوطلب به بیمارستان‌های صحرایی ارتش در مناطق سیل زده اعزام شدند.

بنابراین گزارش این پزشکان که در تخصص‌های پزشک عمومی، ارتوپد، اطفال، قلب و عروق، دامپزشک، پرستار، بهیار و بهداشت محیط می‌باشند به همراه تعدادی از کارکنان پایور حوزه بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش که به عنوان سرپرست آن‌ها را همراهی می‌کردند برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان از سیل اعزام شدند.


[ شنبه 25 فروردين 1398 ] [ 1:35 ] [ یاشار ]
[ ]

ارسال ۱۲ تن اقلام خوراکی به خوزستان

۱۲ تن اقلام خوراکی به خوزستان ارسال شد به نقل از روابط عمومی ارتش، نیروی هوایی ارتش با یک فروند هواپیمای سی ۱۳۰ دوازده تن اقلام خوراکی جهت کمک به مردم سیل زده خوزستان به پایگاه هوایی دزفول ارسال کرد.

بنابراین گزارش این کمک‌ها شامل ۵ تن تخم مرغ و ۷ تن نان و برنج و سایر اقلام خوراکی است.

گفتنی است، تاکنون بیش از ۲۷۰ تن اقلام توسط هواپیما‌های نیروی هوایی به مناطق سیل زده لرستان، گلستان و خوزستان ارسال شده است.


[ شنبه 25 فروردين 1398 ] [ 1:34 ] [ یاشار ]
[ ]

ارتش در امر مردم‌یاری پیشگام است/ نیرو‌های مسلح زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی با صلابت ایستاده‌اند

ارتش در امر مردم‌یاری پیشگام است/ نیرو‌های مسلح ید واحده هستند به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم مهدی معمارباشی در نشست خبری به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این مرز و بوم تلاش کردند با انواع توطئه و دسیسه، معادلات جهانی را به نفع خود برگردانند و نهال نوپای انقلاب را با شکست روبه‌رو کنند و در این مسیر از هیچ توطئه‌ای خودداری نکردند.


[ شنبه 25 فروردين 1398 ] [ 1:33 ] [ یاشار ]
[ ]

فرمانده کل ارتش دریافت نشان ذوالفقار را به سردار سلیمانی تبریک گفت

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی اعطای نشان ذوالفقار از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به سردار فرمانده کل ارتش دریافت نشان ذوالفقار را به سردار سرلشکر قاسم سلیمانی تبریک گفتسرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی را به وی تبریک گفت و آن را نشانه لیاقت و شایستگی آن سردار سرافراز سپاه اسلام دانست.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ضمن ارج نهادن به همت و دلیرمردی رزمندگان غیور جبهه مقاومت و خلق حماسه ای تا ابد ماندگار در تاریخِ سرافرازی و عزت مسلمین و مستضعفین جهان که منجر به حفظ قلمرو امت اسلامی در برابر استکبار شد؛ اِعطای نشان ذوالفقار از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) را به جنابعالی، فرماندهان و رزمندگان نیروی قدس، مجموعه ولایتمدار و جان‌ برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت تبریک گفته و آن را نشانِ لیاقت جنابعالی و رضایت فرمانده و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله‌العالی) می دانم.

از خداوند متعال تداوم توفیق و سربلندی شما و کارکنان غیور و ولایی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در پناه ایزدمنان و در پرتو توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت می نمایم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی


[ شنبه 21 اسفند 1397 ] [ 1:31 ] [ یاشار ]
[ ]

بیانیه گام دوم برای ۴۰ سال بعدی انقلاب است

بیانیه گام دوم برای ۴۰ سال بعدی انقلاب استامیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش درخصوص بیانات رهبری در مورد گام دوم ملت ایران اظهار کرد: بیانیه مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب برای ۴۰ سال آینده می‌باشد که مسئولیت سنگین آن بر عهده جوانان کشورمان است.

وی درباره سفر اخیر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به تهران و دیدار با مقام معظم رهبری اظهار کرد: این سفر برای تبریک جشن پیروزی جبهه مقاومت انجام شد.

امیر سیاری به مقایسه دستاورد‌های قبل و پس از انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد: دستاورد‌های انقلاب بسیار خوب و چشمگیر بوده و امروز در بهترین شرایط قرار داریم و پیشرفت‌های زیادی داشته ایم.


[ شنبه 19 اسفند 1397 ] [ 1:30 ] [ یاشار ]
[ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 44 صفحه بعد

دانلود آهنگ جدید