ایرانی عزیز بهوش یاش

افسران - ایرانی بیدارباش

 


[ یک شنبه 10 تير 1395 ] [ 20:41 ] [ یاشار ]
[ ]

برادر شهید حسن باقری طراح نبردهای بزرگ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح شد

 
افسران - برادر شهید حسن باقری طراح نبردهای بزرگ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح شد

متن حکم رهبر انقلاب برای انتصاب رییس جدید ستاد کل نیروهای مسلح

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی سردار سرلشکر پاسدار محمدحسین باقری را به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح منصوب کردند.
متن حکم فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرلشکر پاسدار محمدحسین باقری
با توجه به انتقال سردار سرلشکر بسیجی دکتر سیّد حسن فیروزآبادی به جایگاه مشاورت عالی فرماندهی کلّ نیروهای مسلح، و نظر به خدمات شایسته و تجارب ارزنده جناب‌عالی در دوران دفاع مقدس و پس از آن به‌ویژه در مسئولیت‌های ستاد کل و قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص)، شما را به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح منصوب می‌کنم.
با تمسک و امید به عنایات الهی، ارتقاء توانمندی‌ها و آمادگی‌های دفاعی امنیتی نیروهای مسلح و بسیج مردمی و امکان پاسخگویی به‌موقع و مؤثر به هر سطح و نوع از تهدیدات متوجّه به نظام جمهوری اسلامی ایران با عمل انقلابی مورد انتظار است.
از تلاشهای مخلصانه و مدبّرانه سردار سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی از ابتدا تا کنون در این مسئولیت مهم قدردانی و تشکر می‌کنم.
دوام توفیقات همگان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.
سیّد علی خامنه‌ای


[ یک شنبه 9 تير 1395 ] [ 20:40 ] [ یاشار ]
[ ]

منم فرزند کوروش کبیر....

افسران - بدون شرح!!!!

 


[ یک شنبه 5 تير 1395 ] [ 20:40 ] [ یاشار ]
[ ]

هیییییییییس!

 
افسران - هیییییییییس!

[ یک شنبه 23 خرداد 1395 ] [ 20:42 ] [ یاشار ]
[ ]

ارتش در کنار سپاه؛ تغییری بنیادین در قدرت سخت ایران

اندیشکده آمریکایی «آمریکن انترپرایز» در مطلبی تحت عنوان «ارتش در سوریه: تغییری بنیادین در قدرت سخت ایران» به حضور نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در سوریه پرداخت.

این اندیشکده با اشاره به افزایش اعزام عناصر ارتش ایران برای مبارزه در سوریه طی چند ماه گذشته، نوشت: «ارتش به طور تاریخی بر دفاع از سرزمین ایران متمرکز بوده است،‌ و هیچ تائید یا سندی بر اعزام ارتش به منطقه جنگی از زمان پایان جنگ ایران و عراق در سال 1988 وجود ندارد».

ارتش در سوریه: تغییری بنیادین در قدرت سخت ایران
اندیشکده آمریکایی «آمریکن انترپرایز» در مطلبی تحت عنوان «ارتش در سوریه: تغییری بنیادین در قدرت سخت ایران» به حضور نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در سوریه پرداخت

این گزارش با استناد به صحبت‌های فرمانده ارشد ارتش، این اعزام را بیانگر تغییری بنیادین در چهره دفاعی قبلی ارتش می‌داند و در این رابطه می‌نویسد: «به نظر می‌رسد رهبر ایران و فرماندهان نظامی این کشور تصمیم گرفته‌اند اهداف عناصر ارتشی را بازتعریف کنند تا به طور فعالانه از سپاه پاسداران در مامورت خود در دفاع و گسترش انقلاب اسلامی در خارج حمایت کند. چنین تغییری پیامدهای چشمگیری برای میزان و قابلیت قدرت سخت ایران در غرب آسیا (خاورمیانه) به همراه خواهد داشت».

اندیشکده آمریکایی با بیان بی‌اطلاعی از اینکه چه کسی دستور داده تا ارتش وارد نبرد شود و اینکه چطور ارتش در داخل ساختار نظامی حامیان اسد در سوریه ادغام شده، به اظهارات اخیر فرماندهان ارتش در این رابطه اشاره ‌کرده و در تحلیل آن نوشت: «این اظهارات نشان می‌دهد که کادر افسری ارتش در داخل ساختار بزرگتری از فرماندهی و کنترل سپاه در سوریه ادغام می‌شود. این اعزام مهم است، نه فقط به این خاطر که نشان می‌دهد ارتش می‌تواند در خارج مستقر شده و مبارزه کند،‌ بلکه بدین دلیل که نشان‌دهنده قابلیت نادیده‌ سپاه در اجرای عملیات‌های مشترک با تعداد محدودی از نیروهای ارتشی است».

ارتش در سوریه: تغییری بنیادین در قدرت سخت ایران
این گزارش با استناد به صحبت‌های فرمانده ارشد ارتش، این اعزام را بیانگر تغییری بنیادین در چهره دفاعی قبلی ارتش می‌داند

«آمریکن انترپرایز» مدت زمان اعزام افسران نیروی زمینی سپاه به سوریه جهت انجام عملیات‌های مهم را مدت محدودی (30 الی 60 روز) دانست و با استناد به مصاحبه امیر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش، نوشت: «نیروهای ارتش ظاهرا در داخل الگوی اعزامیِ بزرگتر سپاه ادغام می‌شوند و نه ایجاد ساختار نظامی موازی و مجزای زمینی. فرمانده ارتش بیان داشت که نیروهای ارتش تحت فرماندهی ارتش در سوریه عمل نمی‌کنند، بلکه تحت سازمانی بی‌نام هستند که دارای فرماندهی مستقلی در عملیات‌های نظامی در این کشور است. صالحی احتمالا به نیروی قدس سپاه پاسداران اشاره داشته است، که نهایتا مسئول عملیات‌های نظامی ایران در سوریه و نیز عراق است. دیگر فرماندهان ارتش نیز اظهار داشته‌اند که نیروهای ارتش "در کنار" نیروهای سپاه در حال مبارزه در سوریه هستند».

 

 

 

 

این گزارش در ادامه به اطلاعات مربوط به شهدای ایران در سوریه اشاره می‌کند و بر اساس این اطلاعات نتیجه می‌گیرد که حداقل برخی از نیروهای ارتش در سپاه و حتی در خط مقدم ادغام شده‌اند؛ اندیشکده آمریکایی سپس با استناد به یکی از خبرگزاری‌های داخلی مدعی شد که نیروهای ویژه ارتش و نیروهای عملیاتی سپاه قدس در حال انجام عملیات در شهرهای الحضر و زیتان واقع در جنوب آلپو (حلب) هستند و در این رابطه نوشت: «قرار دادن نیروهای ارتش تحت فرماندهی سپاه معقول به نظر می‌رسد، چرا که تمامی نیروهای ایرانی واقع در جنوب آلپو احتمالا وابسته به شبکه‌های لجستیکیِ از قبل موجودِ سپاه در زمین هستند. با این حال، این موضوع نشان‌دهنده تمایل و توانایی مدیریت درون سرویسی بین دو سازمان است».

ارتش در سوریه: تغییری بنیادین در قدرت سخت ایران
«آمریکن انترپرایز» همکاری ارتش و سپاه در سوریه را نشان‌دهنده تمایل و توانایی مدیریت درون سرویسی بین دو سازمان می‌داند

«آمریکن انترپرایز» ارتش ایران را در حال پیروی از مدل کادرـ‌تیپ (brigade cadre) در سوریه دانست و بیان داشت که سپاه از این مدل به هنگام استقرار نیروهای زمینی در طول حملات پاییز و زمستان در اطراف شهر آلپو استفاده می‌کرد.

این اندیشکده در انتها با استناد به مصاحبه فرمانده نیروهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی که اظهار داشت نیروهای ارتشی موجود در سوریه مشتمل بر «نیروهای خدماتی از واحدهای مختلف» هستند تا یک واحد کامل، نوشت: «کلیه واحدهای ارتش به سوریه فرستاده نمی‌شوند. احتمالا افسرها بر اساس زبان یا دیگر مهارت‌های خاص انتخاب شده‌اند که مورد نیاز نیروهای سپاه بود».


[ سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ] [ 10:37 ] [ یاشار ]
[ ]

محققان آمریکایی: زنان مذهبی از سلامت بهتری برخوردارند

محققان دانشگاه هاروارد دریافته اند زنانی که حداقل دو بار در هفته در مراسم مذهبی شرکت می کنند در مقایسه با زنانی که هرگز در مراسم مذهبی شرکت نمی کنند یک سوم کمتر در معرض مرگ در طول بالغ بر ۲۰ سال مطالعه قرار داشتند.
 
تایلر واندرویل، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «ارتباط بین حضور در مراسم مذهبی و نرخ مرگ و میر احتمالا بیشتر با انجام مراسم مذهبی و بخصوص به شکل مراسم های همگانی مرتبط است تا خود باور مذهبی فرد.»
 
به گفته وی، «به نظر می رسد چیزی فراتر از تجربه مراسم مذهبی همگانی و جمعی برای سلامت فرد مفید است.»
 
به گفته واندرویل، تحقیق قبلی نشان داده است که هویت روحی یا مذهبی فردی یا شیوه های انفرادی انجام مراسم مذهبی فایده چندانی برای سلامت ندارد.
 
نتایج این مطالعه نشان می دهد اهمیت حضور در مراسم جمعی مذهبی به مراتب فراتر از شخصیت مذهبی خود فرد است.
 
محققان در این مطالعه اذعان داشتند در حدود دو سوم آمریکایی ها معتقدند مذهب بخش مهمی از زندگی شان است. ۸۳ درصد خدا را در تعطیلات آخر هفته عبادت می کنند. بیش از ۴ نفر از هر ۱۰ آمریکایی عنوان کرده اند که در مراسم مذهبی آخر هفته ها شرکت می کنند.
 
این مطالعه مبتنی بر اطلاعات بدست آمده از ۷۵ هزار زن آمریکایی بود. مطالعه از سال ۱۹۷۶ آغاز شده بود. رده سنی زنان بین ۳۰ تا ۵۵ سال بود. اطلاعات مربوط به سبک زندگی، سلامت و عبادت مذهبی بین سال های ۱۹۹۲ تا ۲۰۱۲ جمع آوری شده بود.
 
در طول دوره مطالعه ۲۰ ساله، بیش از ۱۳۵۰۰ زن درگذشتند.
 
زنانی که حداقل یک بار در هفته در مراسم مذهبی شرکت می کردند ۲۷ درصد کمتر در معرض مرگ ناشی از بیماری قلبی قرار داشتند. همچنین ریسک مرگ آنها به دلیل سرطان در مقایسه با زنانی که در مراسم عبادی شرکت نمی کردند ۲۱ درصد کمتر بود.


[ سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ] [ 10:36 ] [ یاشار ]
[ ]

با یک کلیک از هرجایی که هستید به امام حسین (ع) سلام کنید

 

افسران - با یک کلیک از هرجایی که هستید به امام حسین (ع) سلام کنید

در این نوشتار به ذکر هشت روایت می‌پردازیم که در آن ضمن تأکید بر اهمیت زیارت کردن امام حسین (ع) به طور مرتب و حتی از راه دور، طریقه انجام دادن اینگونه زیارات را نیز تعلیم نموده‌اند. 
جزئیات
atraknews.com/new.as 

[ چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ] [ 18:40 ] [ یاشار ]
[ ]

افسران - خداحافظ

ammarname‫#‏پاسدار‬ بودی و جانباز؛ روز میلاد ‫#‏جانباز‬ کربلاء رفتی...

سردار ناظری فرمانده عملیات مقتدرانه دستگیری متجاوزین انگلیسی به آبهای خلیج فارس ک در واپسین ساعات روز پاسدار به رحمت ایزدی پیوست.


[ چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ] [ 18:40 ] [ یاشار ]
[ ]

وقتی اقتدار داشته باشی هر کشوری مجبور است زبان کشور شما را یاد بگیرد

 

افسران - اقای روحانی وقتی اقتدار داشته باشی هر کشوری مجبور است زبان کشور شما را یاد بگیرد

 


[ چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ] [ 18:39 ] [ یاشار ]
[ ]

دریادار فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه: آمریکا حماقت کند تمام ناوهایش غرق می‌شوند‼️

 

افسران - دریادار فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه: آمریکا حماقت کند تمام ناوهایش غرق می‌شوند‼️

 


[ چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 ] [ 18:39 ] [ یاشار ]
[ ]

امنیت جمهوری اسلامی در دنیا کم نظیر است

امنیت کشور برای مردم ملموس است

آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه  در جلسه امروز  مسئولان عالی قضایی: امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون جانفشانی های سپاه پاسداران، سایر نیروهای مسلح و امنیتی کشور دانست و گفت: امنیتی که هم اینک در جمهوری اسلامی ایران برقرار است حتی در قلب اروپا نیز وجود ندارد.متاسفانه برخی ها امنیت کشور را منکر می شوند و کفران نعمت می کنند.


[ چهار شنبه 21 ارديبهشت 1395 ] [ 18:43 ] [ یاشار ]
[ ]

رهبر انقلاب: اگر مدافعان حرم در منطقه نجنگند ؛ باید در کرمانشاه و همدان جلوی دشمن را بگیریم.

 

افسران - رهبر انقلاب: اگر مدافعان حرم در منطقه نجنگند ؛ باید در کرمانشاه و همدان جلوی دشمن را بگیریم.

 رهبر انقلاب در دیدار خانواده شهدای مدافع حرم:

«حقیقتاً هـم شـهدای شـما، هـم خانواده‌هـا، پـدران، مـادران و فرزنـدان آنـان، حـق بزرگی بر گـردن همـه ملت ایـران دارند. ایـن شـهدا امتیازاتـی دارند:
یکـی ایـن اسـت کـه اینهـا از حریـم اهل بیـت در عـراق و سـوریه دفـاع کردنـد و در ایـن راه بـه شـهادت رسـیدند...
امتیـاز دوم ایـن شـهدای شـما ایـن اسـت کـه اینهـا رفتنـد بـا دشـمنی مبـارزه کردنـد کـه اگـر اینهـا مبـارزه نمی‌کردنـد ایـن دشـمن می‌آمـد داخـل کشـور... اگـر جلویش گرفتـه نمی‌شـد مـا باید اینجـا در کرمانشاه و همـدان و بقیه اسـتانها بـا اینهـا می‌جنگیدیم و جلـوی اینهـا را می‌گرفتیم. در واقع ایـن شهدای عزیـز ما جـان خودشان را در راه دفاع از کشـور، ملت، دیـن، انقلاب اسلامی فـدا کردند.
امتیـاز سـوم هـم این اسـت کـه اینهـا در غربـت بـه شهادت رسیدند، ایـن هـم یـک امتیـاز بزرگـی اسـت، این هـم پیش خـدای متعـال فرامـوش نمی‌شـود». (بیانات رهبر انقلاب در دیدار خانواده شهدای مدافع حرم)


[ چهار شنبه 21 ارديبهشت 1395 ] [ 18:42 ] [ یاشار ]
[ ]

مرگ انسانیت...

 

افسران - مرگ انسانیت...


[ چهار شنبه 21 ارديبهشت 1395 ] [ 18:41 ] [ یاشار ]
[ ]

حمایت همه جانبه ازمبارزین بااسراییل

 

افسران - حمایت همه جانبه ازمبارزین بااسراییل


[ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1395 ] [ 18:45 ] [ یاشار ]
[ ]

حقایق وصلابت درسخنان رهبری

 

افسران - حقایق وصلابت درسخنان رهبری


[ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1395 ] [ 18:44 ] [ یاشار ]
[ ]

داستان مش حسن و کره الاغ کدخدا

 

داستان مش حسن و کره الاغ کدخدا

 به گزارش راهکارنیوز، وبلاگ معبر سایبری نوشت: روزی روزگاری در یکی از روستا ها کدخدای زندگی می کرد که همیشه به مردم دیگه زور می گفت و از اون ها سوءاستفاده می کرد و هیچ خدایی رو بنده نبود.
از قضا توی این روستا مش حسنی زندگی می کرد که یک باغ سرسبز میوه داشت. اما کدخدای زور گو بخاطر اینکه چاه آب دستش بود، آب باغ مش حسن رو بسته بود.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 19 ارديبهشت 1395 ] [ 18:48 ] [ یاشار ]
[ ]

مدرن‌سازی "تامکت‌های نهاجا" تا سال ۲۰۲۰ ؟ + تصاویر

نیروی هوایی ارتش براساس نظر رسانه‌های خارجی توانایی "اورهال" انواع جنگنده‌ها از جمله "تامکت‌ها" را دارند.

مدرن‌سازی



ادامه مطلب
[ چهار شنبه 19 ارديبهشت 1395 ] [ 18:46 ] [ یاشار ]
[ ]

هم موشک هم دیپلماسی

 

افسران - هم موشک هم دیپلماسی

 


[ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1395 ] [ 18:50 ] [ یاشار ]
[ ]

بی‌تأثیری تحریم‌ها بر کره شمالی

 

افسران - بی‌تأثیری تحریم‌ها بر کره شمالی

بی‌تأثیری تحریم‌ها بر کره شمالی


[ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1395 ] [ 18:50 ] [ یاشار ]
[ ]

نماز اول وقت ...

 

افسران - نماز اول وقت ...

 


[ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1395 ] [ 18:49 ] [ یاشار ]
[ ]

سرلشکر عطا‌الله صالحی

 
سرلشکر عطاءالله صالحی از جمله فرماندهان دلاور ارتش در دوران جنگ تحميلی است که در سال 84 به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ايران منصوب شد. تشکيل نيروی مستقل پدافندی با مسئوليت ارتش و نيز ساخت تجهيزات مدرن دفاعی همچون جنگنده صاعقه، ناوشکن جماران، انواع زيردريايی و تانک از جمله نقاط درخشان مسئوليت سرلشکر صالحی است. تدوين طرح‌های راهبردی چون حضور شناورهای ايرانی در خليج عدن و دريای مديترانه از جمله مصاديق نگاه راهبردی اين فرمانده ارشد نيروهای مسلح است. 
 
ستون‌های نیروهای مسلح ایران چه کسانی هستند + تصاویر

[ چهار شنبه 17 ارديبهشت 1395 ] [ 18:52 ] [ یاشار ]
[ ]

سوریه محور اصلی حمایت از مقاومت

 

سید حسن نصرالله: حزب الله با قدرت از ملت ها دفاع می کند/حمایت مردمی بزرگترین قدرت ماست

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، سید حسن نصرالله -- دبیرکل حزب الله لبنان-- در سخنرانی خود در مراسم هیئت حمایت از مقاومت اسلامی از هر نوع حمایت از مقاومت تشکر کرد و گفت: مقاومت به دفاع از کشورها، ملت ها و کرامت ها ادامه خواهد داد و پیروزی های آن ادامه خواهد داشت.  نصرالله افزود: حمایت های مردمی یکی از مهمترین عوامل قدرت ماست و به همین علت امروز شاهد تلاش ها برای ضربه زدن به حامیان مردمی مقاومت هستیم. 
دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه افزود: طرحی جهانی برای نابودی مقاومت اسلامی وجود دارد و از آن‌جایی که سوریه محور اصلی حمایت از این مقاومت بود، عرصۀ اجرای این طرح شد.

[ چهار شنبه 17 ارديبهشت 1395 ] [ 18:51 ] [ یاشار ]
[ ]

عیدتون مبارک

 

افسران - عیدتون مبارک


[ چهار شنبه 16 ارديبهشت 1395 ] [ 18:54 ] [ یاشار ]
[ ]

دیالوگی ماندگار...

 

افسران - دیالوگی ماندگار...


[ چهار شنبه 16 ارديبهشت 1395 ] [ 18:53 ] [ یاشار ]
[ ]

به افتخار دانشمندان گمنام وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح

افسران - به افتخار دانشمندان گمنام وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح

 


[ چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395 ] [ 18:53 ] [ یاشار ]
[ ]

می‌گویند ایران در خلیج فارس رزمایش نداشته باشد؛ چه غلط ها!

 

افسران - می‌گویند ایران در خلیج فارس رزمایش نداشته باشد؛  چه غلط ها!


[ چهار شنبه 14 ارديبهشت 1395 ] [ 18:55 ] [ یاشار ]
[ ]

تا صحن و رواق کاظمینت با شوق، مرغ دل خسته ام به پرواز آید

 

افسران - تا صحن و رواق کاظمینت با شوق، مرغ دل خسته ام به پرواز آید


[ چهار شنبه 13 ارديبهشت 1395 ] [ 18:56 ] [ یاشار ]
[ ]

این شیرهای سرطان زا را نخورید

تحقیقات جدید نشان داد که شیرهای فرآوری شده یا غنی شده با مکمل ها به شدت سرطان زا است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تحقیقات انجام شده در نروژ نشان داد، افرادی که در روز سه فنجان شیر می نوشند سه برابر بیشتر از کسانی که تنها یک فنجان و یا حتی نصف فنجان شیر می نوشند در معرض ابتلا به سرطان سینه قرار دارند.
 
بنابراین گزارش عوامل زیادی موجب شده که شمار مبتلایان به سرطان سینه در جهان افزایش یابد، شیر یکی از دلایل ابتلا به این بیماری است تا قبل از این تحقیق دانشمندان بر این باور بودند که شیر در سرعت پیشرفت این سرطان تاثیر می گذارد اما اکنون اظهار می کنند که این نوشیدنی در گسترش و ایجاد سرطان دخیل است.
 
براساس گزارش ها سرطان سینه در فنلاند، سوئد، بریتانیا، کانادا و امریکا که مصرف شیر بالایی دارند، شایع تر از کشورهای دیگر است.
 
دانشمندان در نتیجه تحقیقات دریافتند که هورمون ها و ترکیبات اضافه شده مصنوعی به شیر طبیعی در کارخانه ها خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد، از جمله ترکیبات اضافه شده می توان مکمل های فرآوری شده ویتامین D را نام برد که به طور منظم به شیر و سایر فرآورده های لبنی اضافه می شود.
 
در این تحقیق افرادی که از این ماده لبنی غنی شده با مکمل ویتامین D استفاده می کردند دو برابر مصرف کننده های شیر طبیعی به سرطان سینه مبتلا شدند.
 
 گفتنی است؛ عوامل دیگری مانند کاهش مصرف سبزیجات طبیعی و ماهی، افزایش مصرف خمیرها و شکر فرآوری شده میزان ابتلا به این سرطان را افزایش می دهد.

[ شنبه 11 ارديبهشت 1395 ] [ 17:37 ] [ یاشار ]
[ ]

افسران جوان با بهره‌گیری از تجارب گذشته سکان‌داران آینده ارتش هستند

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: افسران جوان با بهره‌گیری از تجارب گذشته سکانداران آینده ارتش هستند.
افسران جوان با بهره‌گیری از تجارب گذشته سکان‌داران آینده ارتش هستندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش که در جمع دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کرده بود ضمن تشریح صحنه‌هایی از عملیات بیت المقدس گفت: برگزاری اردوهای میدانی هیأت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی فرصت ارزشمندی است تا دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش با عملیات‌ها و حماسه‌های دوران دفاع مقدس آشنایی کامل‌تری پیدا کنند.

امیر حیدری افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری این اردوها این است که شما عزیزان بتوانید در آینده، امنیت دفاعی کشورمان را تامین کنید؛ زیرا ماموریت اصلی ما دفاعی امنیتی است.
 

جانشین فرمانده نیروی زمینی در پایان خاطر نشان کرد: با تلاش فرماندهان، مسئولان، روحانیون، پیشکسوتان و روایان دفاع مقدس که برنامه ریزی و برگزاری اردوهای معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی را انجام می دهند؛ ما سعی داریم شرایطی را فراهم کنیم که شما افسران جوان با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و بهره گیری از تجارب گذشته، بتوانید به خوبی سکانداران آینده ارتش جمهوری اسلامی ایران باشید.


[ شنبه 11 ارديبهشت 1395 ] [ 17:34 ] [ یاشار ]
[ ]

استراتژی و طرح جامع دشمن فتح قلعه از درون است

رهبر معظم انقلاب حجت را برای حمایت از تولید داخلی تمام کردند جنسی که مشابه داخلی دارد مطلقاً نباید وارد شود تولید داخلی باید به‌عنوان یک مسئله‌ مقدس شناخته شود

افسران - استراتژی و طرح جامع دشمن فتح قلعه از درون است


[ شنبه 11 ارديبهشت 1395 ] [ 17:24 ] [ یاشار ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 34 35 36 37 38 ... 44 صفحه بعد

دانلود آهنگ جدید